Remullà-Cova Portadora-Mola de la Viuda-Remullà

Data13 de novembre del 2022
Nom de la persona que fa la proposta:
Xantal Romaguera Telf: 630 52 98 06

Descripció: Recorregut per la cara SW de la Serra de Santa Marina. Sortim de Remullà, una bonica pedania del municipi de Vandellòs-L'Hospitalet de l'Infant, seguint una pista amunt fins trobar un sender que entra al bosc i puja fort fins la cova de la Portadora. Des d'aquesta gran balma tenim molt bones vistes. Continuem pujant per anar a buscar la carena de la Serra de Santa Marina. Agafem el sender que segueix la carena tot passant per la mola de la Vídua. Des d'aquí podem fer un anar-tornar a la cova del Pla. De tornada a la mola anem a trobar l'entrada de la canal del Macari que baixa fort. Seguirem el sender fins creuar els estrets dels Vidriers, el sender transcorre per la llera del barranc de Remullà. A partir d'aquí ja seguim per un camí més ample i fresat (pista), passem per la font del Rentador i per l'era, ja l'entrada del llogarret de Remullà.

Recorregut curt però intens, és necessari fer servir les mans en algun punt però no té cap pas tècnicament difícil ni exposat.

ATENCIÓ: L’itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat Física: Mitja

Dificultat tècnica: Mitja

Distància: 8  km aprox.

Desnivell positiu acumulat: 500 m aprox.

Dia, hora i lloc de sortida: 13 de novembre a les 8 h davant del IES Jaume I

Matinal

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:  6 € a donar directament al conductor.

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal abans de divendres 11

Socis CEC Cambrils: Gratuïta
No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES86 0182 4206 0702 0171 7257
Indiqueu “Remulla” i el vostre “nom”

Calçat  i roba adequats, esmorzar i aigua suficient.

Aconsellable: Bastons -que poden ser útils a la baixada-, protecció solar, gorra, ulleres i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc