Castells, cereals i pedra seca. Circular partint de Florejacs

Data: Diumenge 11 de febrer del 2024

Nom de la persona que fa la proposta: Xantal Romaguera Telf: 630 52 98 06

Descripció: Aquest diumenge us fem una proposta ben diferent. Ens movem cap a una comarca propera però, en general, desconeguda. Dels terrenys agrests que tant ens agraden a pistes amples i còmodes. Del nostre paisatge mediterrani als camps de cereal sense fi. Del present al passat medieval. Ens n’anem a La Segarra.

La nostra ruta inclou una visita guiada (1:30h aprox) al castell de Les Pallargues. El cost és de 5,50€ per persona.

L’itinerari d’avui dibuixa un triangle. En dos dels vèrtexs tenim el nucli de Florejacs i el de Les Pallargues. El tercer és el mas Masuca. Aquesta forma geomètrica es troba tallada pel canal Segarra-Garrigues que creuarem dues vegades.

A diferència del track, la ruta la començarem a Florejacs, considerat poble amb encant de les Terres de Lleida.

Sortida de tot el dia. Per mirar el track, clicleu aquí: Track

Si algú vol portar el seu pelut, recordeu que l'ha de portar lligat durant tota l'excursió, segons normativa vigent.

ATENCIÓ: L’itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat Física i Dificultat tècnica: Baixa, tot el trajecte passa per pistes i camins de terra
Distància: 16km aprox.
Desnivell positiu acumulat: 250 m aprox.
Dia, hora i lloc de sortida: Diumenge 11 de febrer a les 7:45 h davant de l'IES Jaume I, Salou

Excursió dia sencer

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:
108 km x 2 = 216 km
216 km x 0,35 € = 75,60 € per vehicle.
75,60 : 4 = 18,90 € a donar directament al conductor

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal divendres abans de les 12 del migdia

Socis: Activitat gratuïta.
Socis CEC Cambrils: Gratuïta
Socis Club Nàutic: 2 €
No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES2501821377440208717250
Indiqueu “Rojals” i el vostre “nom”

Calçat  i roba adequats, esmorzar, dinar i aigua suficient (aconsellem 2 litres) .

Aconsellable: Bastons, protecció solar, gorra, ulleres, i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc

M'APUNTO