Circular El Bosquet (Mont-ral), Puig Pelat, Creu trencada, Font dels Agrèvols, El Bosquet

Data:
 Diumenge 14 d'abril del 2024

Nom de la persona que fa la proposta: Xantal Romaguera Telf: 630 52 98 06

Descripció: Sortim del poble de Mont-ral i anem en direcció a La Fou. Anem pujant fins al Collet del Jaume. Caminem una estona de pla, tot seguint el camí del Portell de l'Onclet. A partir d'aquí el camí s'enfila fins a arribar a la sortida del Grau de Puig Pelat. Continuem endavant fins al Puig Pelat. Caminem pel costat del cingle. Les vistes són molt boniques. Si fa bon temps es pot veure Montserrat i a l'esquerra alguns turons emblanquinats per la neu del Pirineu.

Arribarem fins a dalt dels Motllats. Tot seguit caminarem fins a la Font Nova. Tot el camí és força planer. D'aquí ens dirigirem a la Creu Trencada tot passant pel Comellar del Quicasso.
A la Creu Trencada agafem el GR 65-5, que tot passant pel Colletó de la Tina ens portarà a trobar el GR 7, just al Coll de la Creu del Pastor Nogués. Caminarem cap al Coll del Tipasso on trobarem un pal indicador. Seguim el GR 7 que a través d'una bonica davallada ens ha de portar al Bosquet, tot passant pel Mas de Cisterer i la Font de la Fou.

Sortida matinal. Per mirar el track, clicleu aquí: Track

Si algú vol portar el seu pelut, recordeu que l'ha de portar lligat durant tota l'excursió, segons normativa vigent.

ATENCIÓ: L’itinerari pot ser modificat pel guia si ho considera oportú.

Dificultat Física i Dificultat tècnica: Mitja, pista i senders ben fressats
Distància: 14,18 km aprox.
Desnivell positiu acumulat:  420 m aprox.
Dia, hora i lloc de sortida: Diumenge 14 d'abril a les 8 h davant de l'IES Jaume I, Salou

Excursió matinal

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:
37 km x 2 = 74 km
74 km x 0,35 € = 25,90 € per vehicle.
25,90 : 4 = 6,50 € a donar directament al conductor

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal divendres abans de les 12 del migdia

No socis: 5 € Ingressar import a BBVA. nº de compte ES2501821377440208717250
Indiqueu “Mont-ral” i el vostre “nom”

Calçat  i roba adequats, esmorzar, aigua suficient (aconsellem 2 litres) .

Aconsellable: Bastons, protecció solar, gorra, ulleres, i xiulet.

Organitza: Club Excursionista Salouenc

M'APUNTO