3a Copa Catalana de Marxa Aquàtica 2024 - Vila de Salou AJORNAT FINS AL 22 DE JUNY

ATENCIÓ: S’ajorna al 22 la Copa per previsions dolentes d’Estat de la mar i tempesta de pluja!

El Club Excursionista Salouenc us convida un any més a participar o a gaudir com a espectadors de la prova corresponent a Salou de la 3a COPA CATALANA DE MARXA AQUÀTICA 2024 que tindrà lloc el dissabte, 22 de Juny del 2024a la Platja de Llevant, àrea de la zona d’Esports, costat nord de la Plaça de les Comunitats Autònomes. Coordenades 41.0730384, 1.1397685

Amb la col·laboració de la FEEC es disputaran les proves de:

-          800 m binomi a mà nua (masculí, femení i mixte home-dona)

-          50 m amb pala (masculí i femení)

-          200 m individual a mà nua (masculí i femení)

Zona de participants, estarà delimitada per tanca baixa i cinta de plàstic. Aquesta zona anirà acompanyada de banderoles de la competició en els punts límits per identificar l’activitat i lones publicitàries de patrocinadors. No es disposarà de vestidors o lloc per a deixar les pertinences personals, que s’hauran de deixar dins del recinte tancat o en els cotxes propis.

Horaris:

MODALITAT

HORA SORTIDA

HORA TANCAMENT

Entrega de dorsals

Escalfament

Cursa 800 m binomi masculí, femení i mixte

Cursa 50 m individual amb pala masculí i femení

Cursa 200 m individual  masculí i femení

Cerimònia Pòdiums

Parkings:

Fins al 30 de setembre són de pagament tots els que estan a prop de la zona on es desenvolupa la jornada. N’hi ha al mateix Passeig Jaume I o entre el Carrer del Carril i el Carrer de Pere Martell (Zona de Pins).

Inscripcions: Es tornaran a obrir inscripcions fins el 17 de Juny al vespre, de manera que a qui s’hagi inscrit per aquest diumenge i no pugui participar el 22 se li tornaran els diners de la inscripció.

A la pàgina web de la FEEC, www.feec.cat trobareu el Calendari del Circuit de Catalunya 2024 de Marxa Aquàtica i podeu entrar a Inscripcions clicant a les jornades de Salou tant de Copa/Campionat com de Trobada, en aquest cas en pestanyes diferents.

Preus de les Inscripcions COPA:

FEDERATS FEEC: 15€

NO FEDERATS FEEC: 20€ (inclou la llicència temporal del dia)

FEDERATS FEEC SOCIS del CESalouenc i CECambrils: 10€

NO FEDERATS FEEC SOCIS del CESalouenc i CECambrils: 15€

Recordatoris:

-       Edats per a competir: 14-75 anys

-       És obligatori el full d’autorització paterna pels menors de 18 anys

-       S’ha de practicar aquest esport amb escarpins o sabates d’aigua

-       Recordeu la protecció solar

Podeu consultar informació a la web del Club Excursionista Salouenc, www.cubexcursionistasalouenc.cat i en cas de dubtes podeu contactar al responsable de l’activitat, Miquel Boix Bachs al 608178816 o als correus miquelboixbachs@gmail.com o info@clubexcursionistasalouenc.cat